julafton.

På morgonen när jag vaknade så kom min pappa och lämnade julklappar :D jag fick Twilight och "Rockband: The Beatles" :D och så fick jag ett presentkort av min syster. (:
Sen satt jag och spelade en stund medans min mamma fixade och sånt där nere. Sen drog min pappa, mina småsystrar och min storebror till min storasyster för att fira jul medans jag och mamma började köra mot skurup.
Firade jul med min mormor och hennes sambo, fick tvåhundra kronor i julklapp av dom. :D sen på juldagen åkte vi till skurup igen för att fira jul, eller så. Men denna gången med min morfar och hans fru. Fick hundrakronor av dom :D

Så i slutsats fick jag:
Rockband: Beatles
Twilight
Presentkort på 150 kronor
Trehundra kronor i näven
1000:- på kontot
En shoppingtur som mamma betalade :)
WIIIIHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0