förlåt för att jag aldrig någonsin sagt förlåt

Idag är en bra dag. Fast egentligen är alla dagar bra dagar, om man ska vara lite extra positiv. Mindre bra dagar finns det, och så finns det dagar som dagen idag. Bättre dagar.

Glad. Det är jag. Det ska jag inte förneka. Idag blev jag glad över ett leende. Det finaste i världen.

Fast nu blev dagen bara bra. Den var bättre, men nu blev den bra. Den var bättre tills nu och nu blev jag lite emo så nu blev den bra. Eller mindre bra. Kan inte bestämma mig. Men annars kan jag ju rabbla på om bra dagar och dåliga dagar.


/j

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tror ja måste söka hjälp efter att ha läst detta...

2010-12-13 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0