I'd give up forever just to touch you

Jag hade uppskattat om någon (vem som helst egentligen) kunde ge mig lite tips på vad jag ska skriva om mig själv! Jag tänkte börja från när jag föddes så klart, men jag vet inte... Vad vill man veta? : )
(Talet till retoriken om mig själv, hehe)


Just nu sitter jag i skolan och glor, jag har inte engelska förrän om ungefär en halvtimme och alla mina brudar har engelska nu. Jag var ju borta en vecka när jag var nyopererad och då hamnade jag i en annan grupp, heh...... Kul. Men jag gillar ju pågaslarvarna också, så det är inte så farligt egentligen. Men det är så jäääävla irriterande att jag har rast nu och ingenting att göra och så har dem rast sen och går kanske till idrotten eller någonting. Vad vet jag. Äsch, det tror jag väl knappast egentligen. Aja.

Nu känns det som att jag kan allt om Indien, fråga mig vad som helst! Nej, men kanske inte då, jag anser ju att Indien är ett av världens tradigaste länder nu när jag har läst om det. Men jag ska ändå dit, utan att tveka.
Sooo Jullestyle att klaga om någonting och ändå göra det sen! : )

Nu jäklar ska jag ta och plugga lite engelska, det behövs nog. TTYL.
Puss

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0