talking to the moon

Jag vill verkligen träffa min mormor nu! Jag har inte träffat henne på nästan två månader och hon bor inte mer än ungefär 3.5 mil ifrån mig. Jag skulle egentligen dit imorgon men helt plötsligt finns det inte plats för en massa andra ska med. Jag blir så jävla ledsen.
Jag blir åsidosatt hela tiden nu och det gör att jag känner mig så jävla dålig. Dessutom så känner jag mig som en bortskämd liten skitunge som vill ha min vilja igenom hela tiden men jag vill fan också vara i centrum någon gång. Någon jävla gång.
Äsch, jag ska kanske vara glad för deras skull men jag vill faktiskt inte. Dra åt helvete.

Dessutom, nu när jag ändå håller på att klaga så har någon förstört, och med någon menar jag mina småsystrar, min pappas Harry Potter-filmer och det bara laggar och hackar hela tiden.

Jag är så glad över att jag har varit hos Lavelina med mina fina brudar. Tack för att ni råkar vara bäst.
<3

/j

Kommentarer
Postat av: josefine

hej jag vet inte om jag har sagt det förut men jag tycker att du är det bästa som finns

2010-12-05 @ 10:58:03
URL: http://prettydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0