cigarettes and cheap champagne

104 frågor när du har tråkigt!




1. är du kär? -  nope :)
2. har du snusat? - haha, ja!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej :P jag är mognare än så (:
4. har du legat i sängen brevid en kille? - hahaa xD ja : p
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej, inte direkt
7. tar du droger? - nejfyfan. 
9. har du pussat en tjej? - ja-a!
10. hatar du någon? - antagligen.
11. älskar du någon? - alltid.
12. har några av dina vänner svikit dig? - ....ja.
13. har du djur? - snart!!
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - men ja xD
15. hatar du dig själv? -  händer :)
16. gillar du orange? - haha, ja, faktiskt :P
18. har du nån sjukdom? - typ.
20. har du en gris? - nej. varför är nitton borta?
21. har du en plattång? - ja..
22. har du en bror? - två stycken, thank you very much! :)
23. har du sjukt bra humor?  haha, jaaaa!!
24. är du brunett? - nope..
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - mhm!
26. tycker du om hästar? - haha, nej xD
27. har du en hund? - SNART!!! : DD
28. har du skilda föräldrar? - yes i dooooooooooo :D 
29. har du gått på simskola? - haha, ja, det har jag ;o
30. har du sagt bög till en kille? - säger det till dom som är bögar, alltså alla. :)
31. har du sagt fitta till en tjej? - antagligen.
32. har du fuskat? - hahahaha, jaaa :D
33. har du en teve på ditt rum? - yes :p
34. har du lunar? - lunar finns inte ens längre? men jag hade inte innan heller :P
35 har du msn? - självfallet.
36. har du en syster? - tre stycken, thank you very much! :)
37. har du bruna ögon? - nope.
38. gillar du att fota? - ja-aaaa!!11!1111!1!!
39. har du sett dig själv brinna? - aahaha, nej? xD
40. hjälper du dina vänner? - om det är något jag kan hjälpa dom med så gör jag det?
41. gillar du tacos? - mhm ;D
42. tycker du att du är söt? - .........inte det minsta.
43. har du dansat? - alltid ;D
44. har du spelat fotboll? - jaaa : D
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - mja.. ibland.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - haha, nej xD fyfan :p
47. har du ätit sniglar? - HAAHHAHA JA!! :D
48. äger du en locktång? - nope :p
49. gillar du att tugga tuggummi? - älskar det.
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - haha, jaaaa :D
51. gillar du kläder? - mja ;o
52. Hatar du falska vänner? - får jag reda på att någon av mina vänner är falska så är dom automatiskt inte mina vänner längre.

53. gillar du räkna matte? - haha, nja? .. xD
54. älskar du någon nu? - verkligen.
55. Har du gråtit inför en vän? - haha, ja.
56. kan du sjunga? - HAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA!!!! nej xDDDDD
57. Har du sett nån dö? - nejfyfan.
58. säger du vad du vill? - oftast.
61. kan du tala spanska? - finns väldigt få ord jag kan. "mano" är väl hand?
62. är du kortare än 1.60? - nej, det är jag icke.
63. älskar du sommaren? - mja...... inte direkt.
64. älskar du vintern? - MHMHMHMH!! älskarrrrt <3
65. har du mer än 6 par skor? - hahaha, nej ;o
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ja-a
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - haha, ja :D faktiskt!
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - antagligen >:
69. gillar du att städa? - vilken normal tonåring gör?
70. gillar du att sova länge? - alltid!
71. har du vart med om en olycka? - haha, ja xD
72. är du förvirrad? - alltid.
73. har du mer än 6 par byxor? - ja, det har jag.
74. har du förlorat en vän? - tyvärr.
75. gillar du att shoppa? - nej, jag hatar det.
76. har du varit i paris? - nope.
77. gillar du orrmar? - ja, dom är söta :)

78. klarar du dig själv? - självklart? jag är bättre än man kan tro!
79. har du lagat mat? - men ja xD
80. är du klantig? - antagligen.
81. har du foppatoffler? - nej, jag är inte bög.
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja, det har jag ju!
85. har du mer än 7 par nagellack? - nej, fyfan :o
86. har du busringt? - ja, det har jag. Vi sålde toaletter :)
87. har du skällt på din bror? - Båda två :)
89. har du velat göra saker men vågar inte? - yes : )
90. sover du med nått gosedjur? - nej, de gör jag inte.
91. har du åkt nånstans utan att du får? - haha, jag får åka vart jag vill :p
92. vill du bara bort ibland? - oftast.
93. har du tältat? - yees.
94. har du bränt dig? - ja
95. har du lekt med levande ljus ? - finns där levande ljus så måste jag pilla. så ja, det har jag väl.

96. har du lekt anden i glaset? - heeeeeeh, nej.
98. bor du i skåne? - MHM :*
99. gillar du hip hop/rap musik? - ....xD usch
100. är du på sista frågan nu? - nej, de tror jag knappast.
101. är du singel? - men ja :o
102. har du flygt flygplan nån gång? - nej :p
103. har du kul just nu? - inte direkt.

104. är du blyg? - haha, ibland! det beror på vad det gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0