mitt hjärta är ditt att förstöra

Är genuint ledsen över mitt liv.

Jag orkar inte med alla läxor och inlämningar som jag samlat på mig.
Jag orkar inte med att jag fortfarande har ont i halsen.
Jag orkar inte med att jag är inte kan svälja utan att vilja gråta.
Jag orkar inte med att jag inte kan gäspa utan att det tär i mig.
Jag orkar inte med att jag aldrig har pengar till någonting.
Jag orkar inte med att min mobiltelefon är trasig.
Jag orkar inte med att alla andra i hela världen är värda mer än mig.
Jag orkar inte med att alla andra ska komma i första hand hela tiden.

Men framförallt: jag orkar inte med att ingen bryr sig. (Självklart har jag folk som bryr sig. Det är bara det att de personer som jag vill ska bry sig allra mest, gör inte det)
Fast det är egentligen mitt eget fel. I alla fall läxorna och inlämningarna. Men vad ska man göra när inte viljan räcker? Man ska orka också. Men just nu orkar jag inte. Jag orkar ingenting.

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0