nothing compares to you



Du och jag är verkligen kärlek.
Kärlek mellan två vänner.

Vi har aldrig någonting att säga till varandra och vi har aldrig någonting vettigt för oss men ändå har jag bara sådär, riktigt jävla kul, när jag är med dig.
Josefine, du är för tusan mitt liv.
Mitt liv kretsar runt dig. En dag utan dig är som ett helvete för mig.
Jag kan inte leva utan dig. Jag kan, vill och ska inte leva utan dig heller.
Det gör ont i mig när jag inte kan vara där och stötta dig hela tiden. Det gör ont i mig att se dig ledsen.

Vi har så många minnen att jag inte ens vet var jag skulle börja. Jag skulle kunna skriva en bok, världens tjockaste bok, utan att skriva om samma sak fler gånger än en. Vi har gått igenom så mycket saker och vi har gjort så mycket saker tillsammans att det skulle vara fel utan dig vid min sida. Du får mig att vilja fortsätta även när jag mår som sämst.

"Om himlen finns är jag förlorad"
Du är min himmel och jag är förlorad i dig.
Jag kallar dig min bästa vän, för det är vad du är. Den bästa jag vet och du är min vän.
Jag vill bara säga tack och berätta för dig hur mycket jag uppskattar dig men orden räcker inte riktigt till.

Ordet "älska" är för svagt för att beskriva hur jag verkligen känner för dig.
Men jag antar att det får räcka så länge, tills vi har kommit på något bättre ord.
Baby, det är du och jag.

I'll tear down the stars and I'll give them to you.
They're not as pretty as your eyes,
But I guess it'll have to do.
I'll tear down the stars,
We can ride it to the moon.
I'll float till I find you.
I wouldn't ever let you fall down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0