cheap champagne

Sitter hemma hos Mikaela, kissnödig som få! Men hon duschar och då kan jag ju inte kissa.. Så nu får jag sitta här och nästan kissa ner mig. Skoj! Gosar lite med hennes katt, Nisse, och hennes hund, King.
Helgen har varit underbar. I fredags umgicks jag med världens bästa och finaste brudar. I lördags var jag med min finaste fru. Idag är jag med världens finaste Mikk och livet leker. Ibland iaf...
Dom har godis på storarumsbordet... Jag är helt sugen på att gå och sno lite men jag vet inte om jag vill ändå. Fast jo. Kanske. Lite lakrits hade väl varit gott.. :D EHE

Nej, nu får det vara nog! Nu ska jag läsa Kissie, Paow, Dessie och Hugos bloggar. OMNOM.
PUSS!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0