I wanna go home

Vad attans ska jag göra i helgen?
Det är mitt i-landsproblem. Lördag är covered men fredag... VAD FAN SKA JAG TA MIG TILL?
Jag har en halv flaska vodka och 17 cider, men ingen fest att gå på. Mikk ska på Amandas 17årsfest, Josse ska till sin syster, jag antar (tar för givet) att töserna ska vara med sina pojkvänner osv.. JODÅ. Men jag sitter väl hemma hos pappa och dricker mig redlöst packad, glömmer mina bekymmer, glömmer cancern och väntar in lördagen. Låter som en jävligt bra idé.

/j

Kommentarer
Postat av: josefine

men puss älskling

2010-10-06 @ 20:36:40
URL: http://prettydemon.blogg.se/
Postat av: Amanda

Allt blide löst - chillkrök hos dig!

Bara vi töser! :D <3

2010-10-07 @ 17:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0