if I wasn't, then why would I say I skägg?

Har lite Jan nu. MuM för hela skägget. Jan kom in och skojade lite med oss. Det var skoj.
Ibland är han rolig. Oftast inte. Idag är en sådan dag då han är lite halv-dryg. Men jag gillar ändå hans lektioner mest. Han är rätt chill. Han är skägg.
Jag ligger tydligen på G eller VG-nivå här på Multimedian. Amanda sitter bredvid mig med sitt MVG. Gööött.
När jag frågade Amanda hur länge vi har denna kursen till så gjorde hon mig sjukt ledsen. Detta är ju en hundra poängskurs. Det betyder ju att vi har det hela nästa termin också. Fy i helvete.

Jag har fortfarande skäggont i huvudet. Det har jag haft i tre dagar typ. Tog två huvudskäggstabletter innan men det fungerade inte. Borde sovit så jävla mycket längre än jag gjorde idag! Ska nog gå och lägga mig vid sju ikväll. Känns som att jag skulle kunna göra det. Skägg.

Nej, fyfan. Multimedia i fyrtio minuter till. Det är ju helt okej att sluta efter denna lektionen. Det känns faktiskt sjukt okej. Ganska så bra, faktiskt. Måste dock plugga till retoriken imorgon, men ändå! Slutar ju tolv. Det är så jävla nice.

SKÄGG!
/j

Kommentarer
Postat av: sofia

HAAHAHAHAHA!

skägg!

2010-10-26 @ 11:28:29
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

SKÄGG!!!!

2010-10-26 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0