if perfect's what your searching for then just stay the same.

Herregud! Vaknade vid tjugo över åtta imorse och kände att det inte riktigt stod helt okej till. Först och främst så hade jag försovit mig, för ovanlighetens skull, och då missade jag mentorsamtalet = en riktigt sur Hanna! Så jag låg och kände efter en stund, hur jag mådde och sånt, och jag hade faktiskt rätt ont i huvudet. Det har jag fortfarande! Och sen så kändes det som att jag skulle kräka lite, men det var nog för att jag tänkte på vad Hanna skulle säga när jag kom till skolan.. Aunä, tänkte jag, får ringa mamma och be henne sjukanmäla mig idag så det gjorde hon. Mår fortfarande inte riktigt helt hundra och igår åt jag upp alla mina halstabletter och det var inte alls kul. Så nu gjorde jag ett inlägg här i bloggen som består av orden "så" och "och". Har nog aldrig skrivit de orden så många gånger som just idag. HEEH..

Jag bjuder på en lite halvgammal bild, jag vet att ni älskar golvbarnet!





6 billion people in the world, 6 billion souls. And sometimes... All you need is one.
du har allt jag vill ha. du har allt jag behöver. det är upp till dig. det är alltid upp till dig.

Puss
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0