Im here without you, baby

Jag "lovade" ju att jag skulle slänga upp en bild på mitt nya allt, så nu får jag stå mitt kast.. Färgade då håret idag, syns inte vansinnigt mycket. Men jag klippte lite lugg också, hihi. Så nu ser jag ut att vara två år gammal, igen. Älskart. Har inget smink på mig och så la jag håret helt fel så det ser ut som att det är grymt snett. De är det inte irl. Ser dock ut som att jag har klippt allt håret, eheh. Det har jag väl kanske inte riktigt gjort, dåva.
Nu ska jag återgå till mitt tråkiga söndagsliv som består av EC, kamrat, bilddagboken och facebook. Mest EC och kamrat, dock. Vilket antagligen är mest illa av allt. Nej, men nu jävlar!


PUSS!
/j

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Alltså du är ju så jäkla snygg, grauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwr!

2010-10-17 @ 22:35:20
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0