jungelvrål och salta nappar

Borde sovit för sjukt längesen. Har snackat för mycket med folk på msn och druckit för mycket Coca Cola, för snabbt, så nu mår jag verkligen sjukt sämst. Måste verkligen sova......

Mitt hår är färgat. Jag tycker personligen att det är snyggare än det blonda. Passar bättre till frisyren jag har klippt också juuuu.

Nu har jag snart sett fem avsnitt av Cougar Town, innan dess såg jag tre BBTavsnitt och så har jag sett ett HIMYM och igår såg jag sju avsnitt av Kungarna av Tylösand.
Skägghelgen ftw...

Fan vad trött jag är. Skägg.


Skäggskägg.
/j

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag kan inte överdriiiivaaaa :(

2010-10-26 @ 11:05:56
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0