livet är inte de dagar som går - livet är de dagar du minns

AHAHAHAHAH
Måste berätta om det roligaste som hänt idag:
Min lillasyster kom ut i storarummet precis, har varit i säng sedan nio och antagligen somnat kort därefter. Hon stammade lite, frågade pappa om hon fick lov att kissa och satte sig ner i hans ena fåtölj. "Ja, men det är väl klart att du får" svarade pappa. Då börjar hon dra ner trosorna som att hon ska kissa i fåtöljen. Pappa bara: Neeeeeeej, du får ju gå in på toaletten!
HAHAHAHA jag har nog aldrig skrattat så mycket åt min lillasyster i hela mitt liv. Herregud... Måste tilläggas att hon har gått i sömnen förr, hon kissade aldrig i fåtöljen och ingen skada blev skedd. Men fyyyfan vad kul det var!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0