jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar

"Självmordsbrev
av Marcus Jannes kl. den 11 oktober 2010 kl. 13:12

Jahapp.. nu sitter jag här och ska ta livet av mig.

Undrar var jag hamnar...

Var hela livet kanske ett test på hur länge man står ut?

Om jag återföds hoppas jag iaf att jag inte föds i den här tiden (och inte tidigare heller) eller på den här planeten.

Älskar hela min familj mer än allt, men ärligt talat så kan man inte leva för någon annans skull...



Tycker inte mitt liv är dåligt alls, det är faktiskt riktigt bra.

Men ibland är det helt enkelt för svårt.

Orkar inte skriva mer nu.



Hej då "


Igår begick en tjugoett årig kille, från Stockholmstrakten, självmord. Han livesände självmordet.
Mannen hade både autism och aspergers, vilket gjorde att han antagligen inte märkte skillnad på ironi och skämt.
Han skrev på Flashback-forumet om att han skulle begå självmord men då fick han bara uppmuntringar och lyckoönskningar.
När ni, era jävla fittor, går och lägger er inatt så hoppas jag att bilden av mannen som begick självmord finns kvar på era näthinnor. Hoppas fan den bilden finns kvar där tills era liv tar slut. Fyfan.

Jag kan ju personligen säga att jag tycker att självmord är en självisk utväg. Men det ändrar ingenting. Det var så jävla jobbigt att läsa om händelsen. Det är riktigt jobbigt att tänka, att personer faktiskt tyckte att han skulle ta livet av sig. Fyfan för mänskligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0