once a failure, always a retard

Psykologiprov precis. Det gick väl sådär.. Svarade på högst fyra frågor. Av ungefär 17 eller något.. Nejfyfan, jag vill inte ha psykologi :( Kursen verkar vara okej men jag gillar inte läraren. Och sen retoriken.. Orkar fan inte med tvåan. Vill börja ettan igen </3

Måste hitta Hanna, min mentor som för övrigt hatar mig, för att jag måste snacka med henne litta. Idag ska jag liksom på Bouppteckning efter att min morfar gick bort, och jag har ärvt någonting. Måste hur som helst gå vid tre så jag hinner med bussen som går då, HEHEHE! Nej, men om man skulle ta och ha lite rast då.. Till typ tjugo i två : )))))))))))) HEH puss

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0