come home with me now, I just gotta be a dreamer

Blev såhär sjukt illamående innan när jag såg en sjukt äcklig sak. Helt vidrigt. (Msn/sms om någon vill veta liksom!)
Har litegrann foto för tillfället. Men istället bloggar jag och vi lyssnar på väldigt mycket McFly! Göttliv.
Ingen kamera idag iheller. Funderar seriöst på att ringa och skälla ut äckel-netonnet.se. Ja, alltså, jag ska ringa dom, men jag behöver kanske inte skälla. Men jag har väntat sen förra onsdagen. Man tycker ju nästan att det inte ska behöva ta en sån tid.

Aja, snart kommer hjärtat hem från Italien. Det känns bra i mitt hjärta när hon är hemma.
<3

/j

Kommentarer
Postat av: lucke

hejsan, trevlig blogg du :)

2010-09-03 @ 14:57:29
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0