jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Födelsedag. Ordet känns märkligt på tungan.
Dagen är som alla andra, förutom att folk är glada och snälla mot mig. Som vanligt egentligen, med andra ord!

Dagen började när jag gick upp halv sju imorse. Det var kanske mindre skoj liksom.. Var på skolan klockan åtta och fick reda på att första lektionen var inställd. Detta betydde att jag inte började förrän tjugo i elva... Men det fick ju gå. Så vi dampa runt lite, hade ju inget att göra så vi spelade lite Robot Unicorn Attack! Sen hade vi då lektion i en timme och sen slutade jag för att jag inte skulle ha Retorik nu i eftermiddag, för att jag skulle till läkaren. Vi hade typ en och en halvtimmes lunch så Evelina, jag, Tess, Amanda, Sofia, Bjusse och Kaycie gick till Snuggles, där Evelina bjöd mig på en kaka och Amanda bjöd på drickat! Det var mycket trevligt och jag måste ju säga det, atteeeh, mina flickorrrr är bäst! :* Sen gick vi till JC och hade det allmänt nice, måste in där när jag har pengar igen!

Dagen har hittills varit både bra och dålig. Det största plusset är ju såklart töserna! FAN VA JAG ÄLSKAR ER! Och det största minuset är en viss pojke som inte förtjänar något mer än ett par pungsparkar!


Och för de som undrar så gick det väl rätt bra hos doktorn. Jag blev prioriterad till en halsmandel-operation så det lär väl hända inom kort.. Det jobbigaste med den operationen är att min älskade tungpiercing antagligen kommer att dö ut efter den. Fan va deprimerande!
Men mer om det någon annan gång!
PUSS

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0