I only wish you weren't my friend, then I could hurt you in the end

Sitter i mitt lilla rum för tillfället och är faktiskt lite besviken. Eller nja, mer sviken.

Imorgon skulle jag egentligen åkt till Kristianstad för lite umgåsande med min kära vän som jag snart inte träffat på två och ett halvt år. Men idag fick jag reda på att det inte går, så nu har jag ingenting att göra varken imorgon, tisdag eller onsdag förmiddag. Det är egentligen inte att jag inte har någonting att göra, men jag har ändå sett fram emot Kristianstad, det är en av mina favoritstäder... Och jag såg verkligen fram emot att träffa min kära vän. Aja.

Min helg har varit väldigt händelserik, vet dock inte om det är bra eller dåligt. Mest dåligt. Iaf i fredags. Världens sämsta fredag. Lördagen var bättre. Jävligt bakis, dock... Fast det känns som att jag är bakis idag också, men igår drack jag ingenting. Förstår icke!

Ikväll ska jag väl mest softa, finns inte så mycket att göra en söndag som den här. Borde nog egentligen göra lite engelska men jag har allting i skolan och jag har inte skola på (förhoppningsvis) en hel månad nu. Känns faktiskt jävligt bra. Eller kanske inte.


Woah, Black Betty. Snart kommer Josefine hit och förgyller mitt liv litegran, tur va?

Puss
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0