No matter what you do

Sitter i skolan två timmar innan jag börjar. Varför? För att jag skulle hämta mina saker hemma hos Åsa och detta var den enda passande tiden. WIN!
I datorsalen, där jag befinner mig för tillfället, har Jan multimedia med mina fina fiskar och det är rätt drygt att bara lyssna på honom. Hatar multimedia... Tur jag bara har det en gång i veckan nu. Men det känns ändå rätt sämst att jag redan är i skolan. För jag börjar ju inte förrän tio.

Det känns ändå som att det enda jag skriver i min blogg är om skolan men det är också det enda som pågår i mitt liv. Jag har inte mycket annat att berätta/säga så jag skriver ingenting annat. Livet </3

Nytt på kärleksfronten? Nej, det tror jag inte. Ja, jag är väl fortfarande kär. Eller nej, det är jag inte. Förälskad kan jag däremot vara. Men bara när jag ser honom för annars bryr jag mig inte speciellt mycket. Det försvinner nog snart, det hoppas jag iaf.

Idag är det fredag hela dagen, ikväll kommer Mikaela till mig och det gör mig sjukt glad. Sen ska vi umgås, bara hon och jag, hela helgen. Tror jag. :*

Fast just nu längtar jag nog mest tills början av nästa månad, så jag får pengar och kan känna mig som en människa igen.

PUSS!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0