she'll never know your story like I do

Detta är sista inlägget på ett tag, jag lovar.
Jag ska sluta spamma och jag ska sluta klaga. Därför måste detta bli mitt sista inlägg på ett tag. Kan hända att det blir ett riktigt bra tag för att jag mår verkligen inte bra.
Jag vill bara klaga hela tiden, mitt liv är antagligen inte värre än någon annans, men jag orkar inte.
Jag har ångest över skolan och jag går inte ens i skola förrän nästa vecka. Jag har ångest över min nyår som egentligen inte blev förjävlig, men den blev det när jag fick reda på att mannen i mina drömmar antagligen hade sex med två andra personer på en kväll. Jag har världens minsta jävla rum som jag städade skiten ur idag, men sen kastade jag ett par strumpor på golver och då var det lika uppställt igen. Jag har egentligen världens bästa vänner men jag vill inte inse det. För jat vill klaga över allt för att jag vill att man ska tycka synd om mig. För det är det ju? Fast egentligen är det inte mer synd om mig än någon annan.

Detta inlägget kommer jag antagligen ångra rätt så snart. Typ senare idag. Men nu, klockan halv två, så känns det rätt bra att bara skriva allt.

Everythings slipping right out off my hands.
I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0