The point is that you'll never miss me as much as I miss you.

Sitter via mobilen, känns konstigt att blogga såhär men ändå :) Jag slutade vid tolv idag, för en lektion var inställd. Träffade på Linnea när jag skulle ta bussen och snackade med henne hela vägen hem. Det kändes jättebra för det var längesen det bara var hon och jag. När jag kom hem så gick jag och lade mig i soffan och somnade. Det var inte direkt min mening för sen sov jag till halv fem så nu lär jag aldrig somna inatt. Mamma kom precis hem, maten jag gjort var klar för en timme sen så nu är den kall. Men det struntar jag i, för jag har redan ätit, haha :) Nu är jag så himla uttråkad igen, men det finns inte så mycket att göra här i lilla Sjöbo. Jag bakade innan så jag funderar på att bjuda upp min pappa och min bror på kaka och kaffe. Får väl se hur det blir. Jag äger nog världens tristaste blogg. Förlåt. Puss /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0