bara lukten gör mig svag

Idag ska jag träffa farmor <3
Idag ska jag träffa farmor <3
Idag ska jag träffa farmor <3
I d a g   s k a   j  a g   t r ä f f a   f a r m o r   < 3

Idag ska jag träffa farmor <3

VETNI? JAG SKA TRÄFFA MIN FARMOR IDAG.

I måndags åkte jag med Evelina, Amanda och Tess till finaste Fia där vi hade världens mysigaste dag/kväll/natt/morgon ochsåvidare. Fan va fint det var :D (jag var sjukt pose-ig innan vi åkte. jävla stekarjulle! och ja, jag bjuder väl på denna asäckliga bilden dåååååårå)


I tisdags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde.. Det är fan inte bra för mig att vara såhär mycket ledig. >.<

I onsdags var jag hos min älskade gammelmormor! Hon är bara förjävla söt. Blir så glad i hjärtat av att träffa henne. Vi gick till en blomsteraffär och jag höll på att dö av asgarv när jag såg vad en fikus hette. Allvarligt!:



Igår var det torsdag och då umgicks jag med bästis ett tag, sen kom Heidi hit och sov (:
Det åskade SÅ IN I HELVETE här och Heidi var så sjukt rädd att det nästan var lite pinsamt ;P
min kudde luktar så jääääävla gott!! :D

Förresten: idag ska jag träffa min farmor, har jag berättat det?
och en sak till: det är fredagen den trettonde idag + att min syster föder snart en liten Jonte! :*
JAG BLIR SÅ GLAD. 
(och jag ska träffa min farmor, dagen kan fan inte bli bättre)

/j

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

snuuggjulle!

2010-08-17 @ 18:54:26
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0