jag var nog inte gjord för dessa dar

Om en vecka börjar jag sommarjobba! Det känns ändå rätt nice att det är nu i början av sommarlovet, för då har man det överstökat. Lite synd är det allt, att jag jobbar på Sjöbo Marknad.. Men jag är ledig på fredagskvällen och då jävlar ska det vara marknad för hela slanten!!

Och jag skulle egentligen gått och lagt mig i tid inatt, men hur gick det egentligen? Nu ligger jag här ändå, fem över fyra på morgonen. Och inte är jag inne på msn, inte. Varför? Jo, för att jag skrev godnatt till alla som jag snacka med, och sen har jag inte orkat engagera mig i att logga in igen. Jag finns ju ändå alltid på mobilen om någon behöver mig. :)

Meeen, nu ska jag kolla på ännu en chick flick (typ den tredje för inatt -.-) och kanske sova en sväng. Vem vet?!

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0