like I'm the only girl in the world

Sitter i datasalen, börjar om ungefär två timmar. Snart går Lavelina ifrån mig och lämnar mig här helt själv... Men då går jag nog bort till Barn och fritid, och väntar tills vi kan gå och äta. Sjukt hungrig!!!!
Skriver lite på mitt kåseri, måste skriva ungefär 500 ord. Jag har skrivit 252. Bara sådär, alldeles för många kvar! Men det klarar jag nog. Det sorgliga är ju att jag måste lämna in det imorgon. Inte lika trevligt... Måste skriva sjukt bra också, vill verkligen inte göra Hanna besviken juuuuuuuu.

Hade sjukt svårt för att somna inatt. Somnade vid två och vaknade halv sju först fast jag skulle inte upp förrän åtta... Sen somnade jag om igen (!!!!!), vaknade vid halv åtta av att någon borrar i trappen. När klockan blev åtta, så blev det knäpptyst och man kunde knappt höra att dom hade haft igång borrar där. Skoj! Hatade mitt liv liiiite extra där.
Nu sitter jag i skolan, skulle egentligen skrivit på filmkunskapen, där vi ska skriva en filmanalys av filmen "Transamerica", också men det orkar jag inte. Får bli imorgon eller något i den stilen. Slutar ju redan fem över tolv då, så det borde ju gå bra.

Nej, nu ska jag fortsätta så jag blir klar! Puss
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0