turn away

Idag är jag nervös. Imorgon är det operation och sen ligger det en hel vecka utan mina favoriter, MP09A.
Är på riktigt sentimental över att jag kommer missa en hel vecka.
Just nu har jag faktiskt rätt mycket att berätta för mina finaste flickor och jag vet att vissa av dem att berätta saker för mig.
Nästa vecka lär det vara glömt och borta från hjärnan och då har nya saker hänt, vilket jag iofs lär få reda på, MEN DET ÄR JU NU JAG VILL TRÄFFA ER!
Denna helgen har varit riktigt märklig och jag har varit emo i stort sätt under hela helgen. 

Vill inte opereras längre. Eller jo, självklart. Men jag tänker på min tungpiercing?!?!
Tänk så växer hålet igen när jag opereras? För jag får inte ha den i och jag vill ju inte förlora den...
;<<<<<<
Orkar inte ens tänka på det.




duuuuu (u)

puss!


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0