L-o-v-e's just another word I never learned to pronounce

Inspark i fredags! JAG ÄR FORTFARANDE TAGGAAAAAD! :D Nej, men fyfan va kul vi hade! Längtar tills treornas utspark, hahaha :D Jag har redan börjat komma på massa olika teman! :D:DD:DD:D:DDD fyfan, ibland peppar jag för mycket
Igår var jag fortfarande full när jag vaknade vid ett på eftermiddagen. Wtf? Min träningsvärk var inte heller helt okej... Men fyfannnnnn va kul vi haaaaadee!!! D:D:D jag är fan sjukt pepp på hur kul vi hade!!! HERREGUUUD!!!1
Det jobbiga är bara att jag brukar bli bakis dagen efter dagen-efter typ, så det känns mer som att jag är bakis idag än igår.. Vilket kanske är lite illa ändå MEN DET SKITER JAG I! :D
Idag ska pappa, jag, Amanda och Agnes åka till skopunkten och de är nice. Jag behöver verkligen nya skor!


Puss!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0