livet är inte de dagar som går - livet är de dagar du minns

Min lillasyster verkar veta ALLT om mina kompisar på facebook. Jag tycker bara att det är sjukt obehagligt! Nyss så kollade hon igenom en gammal fotokatalog, sånhär från när jag gick på Emanuelskolan och så till och med, så sa hon "Pappa, ser inte detta ut som Josefine Ingvarsson?" Pappa har absolut ingen aning om vem det är, han har aldrig träffat henne och han vet knappt om att jag har en kompis som heter det, så han sa ju nej, så klart.
Då frågar ungen mig istället, om det inte ser ut som Josefine Ingvarsson.
Jag: Vilken Josefine?
Amanda: Hon Josefine som du är vän med på facebook, som går i din klass och sånt?

Jag fick fan ångest. Det är inte coolt eller imponerande, det är bara äckligt och det sa jag till henne också. Herregud. :O Jävla unge... Häromveckan snackade hon om Amanda Björk, det är inte heller okej!!! vafan liksom.

Kommentarer
Postat av: josefine

omg, poppiiiz!

2010-10-18 @ 14:40:15
URL: http://prettydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0