say that you love me

Mina småsystrar har precis upptäckt Justin Bieber! Idag var dom helt sjuka ju..
Amanda (10 år) - Julia, hur gammal är Justin Bieber?
Jag - Han är ett år yngre än mig, vadå då?
Amanda - Agnes sitter och skriver till honom att hon tycker att han ska komma så att de kan hångla framför alla killarna på skolgården!!!! HIHIHIHIHIH
Agnes (9 år) - Neej, Amanda, det gör jag inte alls!!! *generad*
...HERREGUD! Tur att dom är söta. Fast nej. (Jag vill bara tillägga att jag faktiskt ÄLSKAR Justin Biebers musik. Blir helt glad av den!!)

Snart börjar Robinson och pappa tvingar mig att kolla på det. Snällt...
Imorgon är det FREDAG hela jävla dagen! Så jääääävla niiiiice :D
Så det kommer hem ett par flickor till mig, ett par flickor som är ÄCKLIGT JÄVLA BÄST! ÅÅÅÅH IHIH :D helt glad. Peppar satan!

Tess, älskling, vi finns alltid här för dig. Precis här hela tiden! Glöm för helvete inte bort det!! <3


Nu börjar Robinson så nu ska jag försöka kolla på det lite, hehe.
Puss
/j

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

sofia <3 justin = Julle!

2010-10-07 @ 20:19:33
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0