Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



1. Jag har haft cancer i ögat
2. Jag blir lätt förälskad men det går över hyfsat snabbt
3. Jag älskar att sjunga
4. Jag älskar att hålla på med bilar
5. Jag ÄLSKAR djur. Hade lätt kunnat bli veterinär om det inte var så krävande, haha!
6. Jag har verkligen världens bästa vänner.
7. Jag hatar otrogna människor.
8. Jag är inne på Facebook 24/7.
9. Jag spräckte skärmen på min iPhone4 men har inte pengar till att laga den nu så den är helt söndrig men funkar rätt bra ändå...
10. Jag har världens bästa syskon.
11. Hela min släkt är faktiskt rätt fantastisk.
12. Jag lyssnar på Justin Bieber för att han är söt, sjunger bra och lite för att folk hatar honom. Måste vara UNIK! (Med Sofia såklart!)
13. Jag är egentligen rätt emo av mig, ser kanske inte ut som ett emo längre men det fanns en tid då jag verkligen såg emo ut... Men jag lyssnar gärna på den sortens musik och jag skär mig gärna. (LÄS: #14)
14. Jag är nästan alltid ironisk och skämtar för det mesta.
15. Jag är Sveriges sämsta bloggerska.

Kommentarer
Postat av: sofia

vi har iallafall varandra.

bieberfevern ju!

2011-04-18 @ 11:42:09
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0