The world gets in your way

Jag ger min bror lite relationsråd, säger åt honom att bara satsa och berätta allt för tjejen han tycker om. Varför kan jag inte själv göra det? Jag känner mig lite som en hycklare, jag tycker ju också om någon som jag egentligen vill berätta det för. Men jag kan inte. Ändå sitter jag och säger till honom, min bror, att han ska göra exakt det jag inte själv kan göra. Känner mig faktiskt rätt dålig då.

Fuck. Idag är inte en bra tänk-dag. Fuck.


På tal om någonting annat: Nu när jag förhoppningsvis kanske får en praktikplats så tänkte jag börja färga mitt hår. Lite blont liksom. Igen. Älskar det. Vill vara blond igen. Speciellt nu när det börjar bli lite varmare och sånt! Och jag vill inte behöva gå igenom att se ut som "HEJ-KOM-OCH-HJÄLP-MIG-ATT-DÖ" i skolan liksom och jag bryr mig inte så mycket om vad dem på jobbet säger. Mest så att ni vet, allesammans.

Tack för mig.

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0