can you heal me?

Vilken svordom använder du mest? - Jävla eller fan.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - 06.00. Snoozar alltid till 6.30 ändå!
Var köper du dina matvaror ifrån? - Konsum.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Både och.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - En hund!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Det är måndag... Och ingen berättar saker för mig.
När var senast någon stötte på dig? - HAHAHA.
Vad åt du till middag senast? - Något som mamma hade rört ihop. Typ mosaka eller något.
Kan du vissla? - Självfallet.
Tittade du på tecknat när du var liten? - Idd. Det gör jag gärna fortfarande!
Äger du några band t-shirts? - Jag har en gammal Misfits-tröja... Och så har jag en MCR-tröja också.
När flög du senast? - Har aldrig gjort. 
Pratar du några andra språk? - Engelska. Ibland iaf...
Har du gråtit offentligt? - Ja, det har jag faktiskt.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - Jag vill alltid tatuera mig en massa. Vill pierca en till i tungan, men pengarna räcker inte riktigt helt till..
Vad har du med dig in på bion? - Popcorn och Coca Cola!
Vad har du för väder? - 2 degrees och litta regn.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Antagligen foto.
När sov du senast på golvet? - Det där med att sova på golvet är inte riktigt min sak. Längre.
Vilken är din favorit drink? - GROGG?! Nej, men jag vet inte. Har inte smakat någon drink.
Gillar du din boendesituation? - Nej, det gör jag inte. Mitt rum är så jävla litet och jag vill inte bo i en jävla skitlägenhet på tredje våningen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - 24/7.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Inte för tillfället. Åka till praktiken -> komma hem från praktiken -> invänta sömnen -> åka till praktiken, typ.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Ja, mest hela tiden.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 18 år.
Tror du på liv på andra planeter? - Ibland. Oftast inte.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - FFML/FML.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Skulle nästan vilja prova men antar att jag hade kräkt på vägen ner. -.-
Tycker du om att krama folk? - Det är mysigt!
Äger du en digitalkamera? - En liten systemis har jag nog, här hemma i röran.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Det är jag inte tillräckligt snygg för!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - Haha, sjukt mycket. FUCKING HATE YOU.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - Nej, tyvärr inte.
Är du mörkrädd? - För det mesta.
Tre saker du alltid har med dig? - Mobilen, nycklarna och jackan. Aldrig utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0