13.33

Nämn något som gjorde dig glad igår: mina fina flickor
Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt vid datorn
Det sista du sa högt: något om frågorna på facebook!
Det senaste någon sa till dig: någonting om min kommentar angående frågorna på facebook
Vad har du druckit idag: vatten och citronsaft
Vad var det senaste du åt: tuggummi? annars makaroner och korv!
Vad var det senaste du köpte: kebabtallrik..
Vad är det för färg på din ytterdörr: jag har ingen aning
Vad är det för väder hos dig nu: blåsigt och lite regn 
Godaste glassmaken: vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ahnä
Sover du tungt: ja, verkligen
Drömmer du mardrömmar: inte direkt
Trivs du med ditt jobb: jag går faktiskt i skolan och har inga jobb
Favoritklädsel: leggings och tjocktröja
Favoritlåt just nu: Chris Brown ft. Justin Bieber - Next 2 you
Vad ser du om du tittar till höger: en vägg
Vad gör dig glad just nu: att jag bara har en lektion kvar. fast den varar till tjugo över fyra
Vad ska du göra härnäst: påbörja multimedian
Höger eller vänsterhänt: högerhänt! 
Humör just nu: trött och förkyld
Favoritgodis: chipsssssss
Kläder just nu: rosa strumpor, gröna byxor och vit/svart-randig tröja
Sommarplaner: sola
Hur många kuddar sover du med: en
Spelar du något instrument: nejförhelvete
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Vad är viktigast för dig: pengar.
Är du kittlig: nja
Snarkar du: oftast
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: spindlarrrr!!
Längtar du mest efter just nu: att få sluta och komma hem till min sköna säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0