djungelvrål och salta nappar

Igår kom mormor till mig vid tio i tio. Liiite otrevligt var det, faktiskt :o så tidigt på morgonen och allt :O sen var jag i Hässleholm hos min moster och där bestämde vi oss för att åka till Tyringe och in till förmedlingscentralen, någon random affär med en jävla massa skit :O
Där hittade jag jääääättemycket bajs, som hade passat bra på mitt rum och liknande, men det fick va så!
Sen åkte vi hem och åt. Efter det åkte vi till Ystad för att hälsa på min kusin som ligger på sjukhuset och sen skulle vi köra mormor hem. Vi var inte hemma förrän tio typ >: men jag fick en heldag med min mormor iaf! :*

Idag har jag varit på anders färghandel med Josefine och sen var vi på apoteket också. Sen när jag kom hem så kom jag samtidigt som min ena lillasyster, som var ledsen. Mina småsystrar hade tydligen bråkat och det var ett jävla tjafsande. Herregud vad jag är glad över att jag inte är liten längre (iaf just i såna tillfällen)


Nu kollar jag på svtB för mina småsystrar kollar på det. SKOJ!!!!....
Nej, meeeeeen, nu ska jag ta och sluta med detta tramset, PUSSN

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0