hejsan hoppsan lillebror

OMG. Jag blev moster för ungefär tjugo minuter sen. HERREGUD. Jag är sjukt glad.
OOOH! Jag har ju en liten systerdotter sedan innan, men detta är en systerson. EN SYSTERSON.
Förstår ni? JAG HAR EN SYSTERDOTTER OCH EN SYSTERSON. HERREJÄVLAR!

Johanna och Jens. Eller ja, han kommer alltid vara min Jonathan, men ändå. Han är en liten Jens. Jens och Johanna.
Lillebror och storasyster.
Det känns ju dumt att kalla Johanna storasyster när hon snart fyller två..
Hon är ju också bara en liten, liten Johanna. Men hon är ändå storasyster. Bästa storasystern som finns, kommer hon bli. Eller ja, aldrig bättre än min egen storasyster, men hon kommer vara bra nära! :* Åh, jag blir så glad.

Kommentarer
Postat av: Sofia

grattis lilljullan ;D

2010-08-16 @ 17:35:22
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0