Can't go far but you can always dream

Lyssnar på lite musik och tänker över julen.
I torsdags (23/12) byta jag och bästis julklappar. Tänker inte gå in på vad vi fick för någonting, ITS WAY TO PRIVATE. Men jag kan slänga upp en egobild på mig själv som jag tog innan jag gick till henne! Fick till sminket rätt bra, tyckte jag själv. Synd att det inte syntes på någon av bilderna dock -.- Och sen överredigerade jag bilderna som in i helvete, så nu får ni aldrig se! MOHAHAHAHA!

Fast man ser ändå att jag hade rött läppstift (som hade försvunnit nästan helt tills jag kom till Josse)
Och att jag hade tjockt mycket kajal!! EHEHE (..fast det hade jag inte egentligen. älskar ps<3)


I fredags (24/12) var jag hos min syster med min bror, min mamma, min mormor och min moster! Det var trevligt som attans och min syster är bäst på att "göra" revbensspjäll. Jag har ändå fått saker som jag önskat mig men som jag inte riktigt vetat att jag ville ha liksom.
Och jag vill inte skryta eller så, men detta fick jag:

Ett skal till min nya mobil
Zombieland
The Twilight Saga: Eclipse
(Inte på bilden)
The Vampire Diaries, första säsongen på DVD
(Inte på bilden)
En mössa med tillhörande vantar
Pengar
(I kuvertet)
Detta skriver jag för att JAG vill veta vad DU har fått! BERÄTTA DAMNIT.

Detta var dessutom vår tomte, söt va? :)


Hela dagen har jag haft en enda låt på huvudet... Kan dock bara detta:
Uti vår hage där växa blå bär.
Kom hjärtansfröjd!
Vill du mig något, så träffas vi där.
Kom liljor och akvileja, kom rosor och salivia!
Kom ljuva krusmynta, kom hjärtansfröjd!


Jag har börjat lyssna på jättemycket sån, gammal musik, som jag lyssnade på förr. Nu hör jag Takida, McFly, Silverstein osv....... Sjukt nice! Varför slutade jag lyssna?!?!?

Och nu känner jag att inlägget har blivit fett drygt, det har gått för länge sen jag skrev senast... Menmen, ha det så kul och jag hoppas innerligt att ni hade en bra julafton igår! PUSS

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0