it's a bittersweet symphony, this life

Kollar på Harry Potter och halvblodsprinsen! Såg den igår också men somnade ifrån den.
Idag har jag varit i skolan och det var trevligt för där finns ju mina bästa flickor. Ibland undrar jag vad jag vore utan er men sen kommer jag på, att då hade jag antagligen varit en hyfsat normal person. Tack gode gud för att jag slapp det! :)

Jag har en sådan riktig bloggtorka, vet verkligen inte vad jag ska skriva. Det finns inte mycket att säga om livet för tillfället, det lunkar på som det ska. För tillfället iaf. Jag har inga läxor mer än ett tal till Retoriken. Jag ska prata om det jag känner till bäst, MIG SJÄLV! :D kommer nog bli redigt intressant... Dock vet jag inte riktigt vad jag ska ha med, hehe. Menmen, det är ju tills onsdag så jag kan nog klara det ändå! :)

Äsch, nu ska jag sluta dryga. Puss

/j

Kommentarer
Postat av: Beatrice

alltså de talet kommer bli så jävla bra tror jag!? hur kul lixx



känner mig som en av flickorna iallafall så jag säger, tack och desamma mehehe paws <3

2010-12-09 @ 00:51:16
URL: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0