här ska det nog egentligen stå någonting som passar in

Det känns inte som att det är sommarlov. Det känns mer som att det är höstlov. Eller i bästa fall, vårlov. Så här sitter jag, en lördagsnatt, och väntar på att tiden ska springa iväg. Gärna till lite varmare väder, om ingenting annat.
Och samtidigt som tiden inte springer iväg, så gör den verkligen det. På samma gång liksom. Det känns som att det var igår det var nyår, men snart har halva detta året också gått. Det är lite halvtrist samtidigt som det är kul. För om tiden går fort så blir jag ju "snart" arton. Men sen, å andra sidan, så är det bara två år kvar tills "jorden kommer gå under osv". Och om tiden går fort så kommer jag snart att ta studenten och då kommer jag inte träffa mina älskade mp1or (soon to be mp2or!) igen och det kommer vara så jävla trist.
Nej, men. Den tiden och den sorgen, så att säga.
Och nu känns det som att jag inte riktigt har någonting att skriva om. Det känns liiiite sådär meningslöst att skriva då... Så nu ska jag lämna bloggN ifred en stund!


Mennufickjagprecissms,detärotroligtattdetintebaraärjagsomärvakenviddennatiden,haha!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0