och jag vet att du undrar vad du är utan allt det som gör ont

Jag läste ut boken "14 år till salu" idag. Började läsa lite inatt när jag inte kunde sova och idag hade jag inte direkt något bättre för mig.
Den var väl helt okej, den var dock jobbig att läsa. Samtidigt som den väckte konstiga känslor i mig så förstod jag nog inte riktigt allt som skrevs, även om den var "rätt skriven" så att säga. Men sen, å andra sidan, så blev jag så jäääääääääääääävla irriterad på henne även om det inte var hennes fel. Jag vet inte varför jag blev irriterad, men jag fick lägga ifrån mig boken i en halvtimme eller något, för annars hade jag varit sur resten av dagen..


Imorron börjar jag sommarjobba! :O Herregud. Det känns som att det var igår som jag började fordon och som att jag precis bytat till media. Saknar den tiden, då man var nyförälskad i sin klass. Nu är vi mer som ett gammalt gift par, jag och min klass. Men det löser väl sig med åren. Vi är ju, after all, snart ett år äldre än då och börjar andra ring!

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0