skolavslutningen of doom

Imorgon slutar jag första ring. Då har jag klarat av ett helt år av gymnasiet, en skola som är frivillig. Det var man inte direkt beredd på! Eller ja, jag var inte iallafall.
Just nu sitter jag hos min pappa och jag ska sova här inatt. Jag vet inte vad det är med mig, men jag vaknar inte på morgonen så imorron ska pappa och mina småsystrar väcka mig, för jag vaknar inte av varken min mobil eller väckarklocka (och det är rätt illa, faktiskt!)
Imorgon ska jag ha klänning på mig. Herregud. Hur kommer dagen att sluta? (Antagligen AWESOME, med tanke på att jag får sommarlov och min klass är bäst)

Det är helt insane. Ett helt år på gymnasiet. Jag kan inte förstå det. Det kommer ta ett tag för det att sjunka in, tror jag. Och det kanske är sjukt, men jag vet inte om jag vill ha sommarlov! För när ska jag då träffa världens bästa klass?


(FÖRRESTEN, är det någon som kan göra headers och sånt? Kontakta mig på msn :D [email protected])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0