the hardest part of this is leaving you

Måste klaga av mig lite:
JAG HATAR MITT SOMMARJOBB!!!! Tiden står seriöst HELT JÄVLA STILLA där. Börjar åtta och slutar TJUGOTRE ÅR SENARE. Fyfan, va tråkigt det är. Och skorna.. Fyfan för tofflor, ärligt talat. Dom är inte bara SKITFULA utan också så obeväma att jag FORTFARANDE har ont i fötterna och jag tog ändå av mig dom tjugo över två. FYFAN. Jag vill bara krypa ner i ett hål och få pengar ändå. Och det finns typ ingenting för mig att göra. Jag kommer dit, sitter och glor/springer skitärenden och sen är jag påväg hem igen. Eller nej, inte "sen" direkt, utan typ FEMTON JÄVLA ÅR SENARE. Jag hatar att jag inte skrev att jag ville vara bland barn eller något. Eller typ vaktmästare? Ärligt talat, allt hellre än detta. Fyyyyyyyyfaaaaaaaaan...
Är så jävla glad över att jag är ledig på fredag. Meeeen, då måste jag ändå jobba in dom sex timmarna någon annan kväll. MEEEN det skiter jag i, för jag är ledig på fredag!
(Förresten, jag har sett hur dom gör sån mat som vi har i skolan och jag vill aldrig äta i skolan igen)

Och på tal om någonting annat:

Jag längtar tillbaka till skoolan! Jag vill träffa mina älskade igen, jag vill vara på skittrista lektioner, jag vill äta äcklig skolmat, jag vill träffas, jag vill sola i solen med flickorna, jag vill umgås, jag vill prata, jag vill plugga, jag vill vill vill vill vill vill!!! Ååååh, jag gillar inte ens sommaren. Ge mig höst och MP2 nu, tack!

/j

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, välkommen till det verkliga livet julia ;D

2010-06-23 @ 17:12:46
Postat av: josefine

jag saknar också skolan. det är sjukt

2010-06-23 @ 17:23:14
URL: http://prettydemon.blogg.se/
Postat av: Juliet&Pumipojken

Haha, jag njuter i fullaste grad av mitt sommarlov ! Å andra sidan är detta min sista sommarlov någonsin, så jag har rätt att njuta ! :)

2010-06-24 @ 18:33:33
URL: http://sniffh.blogg.se/
Postat av: Sofia

i miss u a lot lot lot lot!

2010-06-24 @ 21:24:41
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0