we no speak americano

Lyssnar på Justin Bieber (!!!!!!!) och chillar lite. Slutade för en timme sen..
Alltså, det är rätt nice att man har någonting att göra om dagarna, men det är så tråååååkigt!!! Tiden står totalt stilla och fötterna värker.. Men jag tänker lite att om TRE hela veckor till så slipper jag! Och då har jag en massa pengar så jag kan köpa en kamera och kaaaaanske en sak till som jag inte ens tänker säga för om det inte blir något så kommer jag bli emocuttttttti!


Igår åt jag skiiiitgod mat, KINESISK :D jag blev sjukt happiiiiii inombords när jag fick reda på att vi skulle äta sådant i Höör och jag tänkte direkt på räkor, meeeen, sen tog jag kyckling med jordnötssås för det är så jääääävla gott och påminner mig om mina älskade flickor! <3



Förresten; mina fötter gör ont. Massera dom. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0