and I'd give up forever to touch you

Jag är sjukt skakis. Min mage värker värre än någonsin förr.
Det kommer bli bra, det vet jag ju. Varför kan jag inte bara tänka så då? Fast det gör jag ju. Det är mest undermedvetet som jag faktiskt är nervös. Fick precis sjukt ont i huvudet. Jag skulle egentligen gått och lagt mig i tid idag, men nu är jag nyduschad och ska precis sätta igång min favoritfilm och förhoppningsvis somna. Jag är ju trots allt rätt trött.

Det blir ingen sovmorgon för mig, imorgon. Jag är i ystad vid halv nio. Ingen aning alls om när jag kommer hem.
Min tungpiercing, min fina, fina, tungpiercing. Jag kommer sakna dig. Tro mig, det kommer jag verkligen.
Men ni, mina fina flickor, tro inte att jag inte kommer sakna er också. Jag saknar ju er redan nu, och det har bara gått en helg. Vi måste ju ha kontakt HELA TIDEN! :< Kommer missa så mycket... Det gör mig faktiskt så ledsen i hjärtat att det känns som att någon har öppnat hela mig, tagit ut hjärtat och sen stampat på det. Mitt framför mina very own eyes.

Inget puss idag.
/j

Kommentarer
Postat av: josefine

bbybbybbybbybbybbybby

<3

2010-11-15 @ 11:27:49
URL: http://prettydemon.blogg.se/
Postat av: Amanda

De kmr gå jätte brau!

Va de 2 veckor du skulle va borta? :/

Vi kan komma o hälsa på dig! :D <3

2010-11-15 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0