är det alla tabletterna eller det faktum att jag kanske kommer dö?

Vet du vad, Josefine Ida Maria Wahlgren?
Jag älskar inte dig. Ordet "älskar" är alldeles för svagt för vad jag känner för dig.
Men eftersom att vi inte har kommit på ett starkare ord så antar jag att jag får älska dig så länge.
Tills vidare, liksom.


Nu måste jag sluta vara så jävla emo. Puss

/j


FÖRÖVRIGT: jag menar aldrig någonting med mina rubriker. de passar sällan till och jag menar aldrig någonting med dem. aldrig.
därför är det oftast låttexter för jag vet aldrig vad jag ska skriva.
jag menar aldrig någonting med dem.

Kommentarer
Postat av: J - Down ;)

Sluta vara så jävla djup gullunge! ;D

2010-11-19 @ 01:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0