love isn't always on time

Har verkligen en sjuk smärta i min hals. Jag har haft halsfluss många gånger i mitt liv, men jag har aldrig förut opererat bort mina halsmandlar och jag har aldrig förr haft denna smärtan i halsen. Herrejissanes, jag har givit vad som helst för att få bort smärtan.


Innan idag grät jag av smärta. Jag brukar inte gråta av smärta för jag har rätt hög smärttröskel, men vadfan. Inte längre, tydligen.

Jag har inte ätit någonting sedan i söndagskväll. Jag är faktiskt skithungrig.
Fast där ljög jag lite. Jag har ätit lite mindre än en halv dl björnbärskräm och så har jag ätit en pyttebit tårta.
Får inte lov att äta någonting som är varmt eller hårt. Det måste vara kallt och mjukt.

Fy i helvete vad jag mår dåligt.
Tack för mig.
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0