remember, remember, the fifth of november

Jag har sjukt många konstiga drömmar nu på sistone. Typ som inatt, jag drömde att jag bodde i ett stort och vackert hus! Men våra grannar hade 10 katter och dom försökte hela tiden komma in i vårt hus, för vårt hus var finast på kvarteret. Så fort de kom katter in till oss så tog vi bara tag i deras nackaskinn och kastade ut dom. Inte ut genom dörren, utan vi gick upp till översta våningen och kastade ut dom genom fönstret. Utan att öppna fönstret till och med. Det var en orange katt som mina småsystrar alltid lekte med. Den katten hade ingen päls på bakre delen, så den var halvhårig. Skitful katt. Jag har haft flera konstiga drömmar nu den senaste veckan. Drömmer att jag räddar folk ur brinnande hus, jag springer maraton och vaknar helt andfådd, jag kräks blod och hoppar ut genom fönster osv! Vad betyder detta egentligen? Brukar inte komma ihåg mina drömmar, men helt plötsligt så kommer jag ihåg dom allihop så detaljrikt som möjligt. Sen så fort jag ska förklara eller berätta om drömmarna för andra, så glömmer jag bort dom igen. Precis som att det är bara jag i hela världen som ska veta. Hm. Jag är säkert en del av ett topphemligt uppdrag som FBI har satt upp. Så måste det vara. Igår var det fest och idag är jag både bakfull och full. Hejhå. Puss /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0