so we're breaking free

Har ont i halsen. Annars mår jag faktiskt rätt bra. Förutom smärtan i mina öron, var kommer den ifrån? Antagligen halsen, men ändå. Ont i huvudet har jag också, men det försvinner lite ibland, när jag tar tabletter :D

Idag ska jag till sjukhuset, inte för min egen skull, utan för min farbrors skull. Han ligger just nu på sjukhuset efter en väldigt allvarlig operation och jag ska hälsa på honom. Jag längtar tills dess, för jag vill verkligen se så att han mår bra nu. Det måste han göra..

Nu ska jag sluta whina över mitt tråkiga liv, fortsätta kolla på grey's anatomy, fast jag har missat typ halva säsongen... Menmen! Puss


Förresten, jag saknar mina brudar så mycket att jag går sönder.
Det gör ondare att sakna er än att operera halsen, bara så ni vet!

/j

Kommentarer
Postat av: sofia

auuuuuuuuuuuuuuw!

poossen!

2010-11-21 @ 14:48:40
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0