upplev mer med bredbandsbolaget

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Oändligt.

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej, fyfan.

3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Alla i min klass..........

4. Hur lång är du? 163cm.

5. Vilken är den senaste filmen du sett? Treasureplanet!

6. Hur löd ditt senaste sms? "Vi har fikat :) så nu svarar jag! :-D"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem jag ska prata med. Med mina nära kompisar/släktingar ringer jag hellre..........eller nej, jag vet inte. Sms är ju alltid sjukt lägligt.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.

9. När såg du senast din mamma? Igååååår.

10. Icke godkänt i något ämne? Medieproduktion.

12. När vaknade du idag? 07.54

13. Vilken är din favoritplats? Hemma hos Josefin, min storasyster. Eller hemma hos mormor eller morfar.

14. Vilken plats föredrar du minst? Mitt eget rum.

15. Vem får dig att må bra? Mina närmaste vänner och mina syskon.

16. Hur stor är din säng? 120.

17. Vad sover du i? Trosor.

18. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.

19. Var har du bott/bor? Sjöbo och Genarp. Men jag har bott på typ 918230918miljoner olika ställen i Sjöbo.

20. Tycker du om kinamat? Omnom.

21. Tycker du om kaffe? Usch. Skitäckligt. Luktar gott.

22. Vad dricker du helst till frukost? Äter inte frukost.

23. Kan du spela poker? Ja, det kan jag.

24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? Kände en tjej som heter Jenny. Vi gick i samma klass när jag bodde i Genarp.

25. Vill du ha barn? Alltså...nej. Jag tror inte det.

26. Kan du några andra språk än svenska? Kan ju litta Engelska.

27. Har du någonsin åkt ambulans? Nope.

28. Föredrar du havet eller bassäng? Havet!

29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder/piercingsmycken.

30. Äger du dyrbara smycken? Nej.

31. Kan du rulla med tungan? Ja, for di kan ja.

32. Vem är den roligaste människan du känner? Mig själv.

33. Vad har du för ringsignal? Daniel Addams-Ray - Gubben i Lådan.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej, det har jag inte.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Pappas datormus.

36. Kan du byta olja på bilen? Ja, det tror jag nog.

37. Vilken var den senaste boken du läste? "Oranges are not the only fruit".

38. Dansar du i bilen? Nej, jag sjunger bara väldigt högt.

39. När var du i kyrkan senast? När jag var på begravning.

40. Hur många hål har du i öronen? Jag har haft tre i ena örat och fyra i andra. Tror dock de flesta vuxit igen, så nu har jag två i ena och en i andra. Men jag får nog i en till på varje sida om jag vill. Men det vill jag inte.

41. Har du någon piercing? Tungpiercing, snart bröstvårtepiercing.

42. Har du någon tatuering? Tre stycken.

44. Har du pojkvän/flickvän? Nej, det har jag inte.

45. Har du en bästa vän? Ja.

46. Vad är ditt mobil nummer? 10-siffrigt.

47. Vad ska du göra ikväll? Glo. Egentligen arbeta lite på fotouppgifterna kanske, men nej. Skippar det ikväll också.

48. Har du några syskon? Två helsyskon och två som jag bara har samma pappa som.

49. Vill du flytta hemifrån? Ja, verkligen.

50. Det första du tvättar i duschen? Håret.

51. Hur mår du just NU? Matkoma. No further questions, plixplox.

52. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? S.

53. Berätta om din senaste dröm. Drömmer i stort sätt aldrig. Men sist drömde jag att jag blev jagad av zombies. Det var kul.

54. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Tvivlar på det.

55. Vad vill du ha just nu? Pengar och kärlek.

56. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej.

57. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? USCH! Jag hatar när folk biter i glass. FYFAN.

58. Använder du smileys? Alltid, utom när jag svarar på sånahär frågor.

59. Har du träffat någon kändis? Njaaaae.

60. Gillar du keso? Keso hemma hos Fia! <3

61. Vilken låt hade du sist i huvudet? "They're taking the hobbits to isengard" <3

62. Hur många länder har du besökt? Sverige och Danmark.

63. Är dina föräldrar stränga? Nej, tvärtom.

64. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Naj, fyfan.

65. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Vet inte, jag är inte där.

66. Brukar du hyra film? Nej, det brukar jag inte. Men det är så jävla mysigt att hyra film!!

67. Var kommer du vara på lördag? På fest i Solvalla. Lovin' it.

68. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Jag var ju inte direkt i NY när det hände, men visst var jag vid liv.

69. Vad åt du till lunch? Potatisbullar. :*

70. Har du lockigt hår? Nej.

71. När grät du senast? Don't remember.

72. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja, jag gör tyvärr det rätt ofta.

73. Favoritårstid? Höst/Vinter.

74. Vem höll du senast i handen? Evelina? :D

75. Sover du med TVn på? Jao.

76. Tycker du att du är gammal? Verkligen inte.

77. Är du mörkrädd? Beror på.

78. Gillar du ditt liv just nu? För tillfället? Nej. Oftast? Nej. Nej? Oftast.

79. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Vanligt förekommande.

80. Har du bra syn? Ja, faktiskt.

81. Var är dina föräldrar just nu? Pappa sitter i soffan som är bredvid fåtöljen som jag sitter i. Vet inte var mamma är. Antagligen hemma framför sin egen datorn.

82. Vad har du på dig just nu? Golfstrumpor, jeans, svart linne, svart tunika, orange bh, svarta trosor.

83. Vad var det senaste du köpte? En bulle, en muffin och en kalvinmjölk. ;*

84. Hatar du mer än 3 personer? Hahaha, ja.

85. Använder du sushipinnar? Sushipinnar? Menar du ätpinnar kanske? Ivilketfallsomhelst, nej.

86. Äger du ett vapen? Jadå. Jag är sjukt farlig. GRRRRR.

87. Gillar du ditt hår? Ibland. Gillar frisyren men jag vill ha lääääääääääängre. Mycket längre!

88. Gillar du dig själv? Vanligt förekommande. Tyvärr händer det väldigt ofta att jag inte gillar mig själv.

89. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Jag bor ju hos mamma... så pappa.

90. Hur ofta använder du MSN? Alltid i stort sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0