cause I'm yours to keep if you want to

Helt okej dag. Fast nej. Jag är så jävla irriterad att jag skulle kunna gråta. Helvete.
Förra veckan missade jag mitt mentorssamtal, varpå min mentor blev skitsur men glömde det rätt så snabbt igen. Idag hade jag också mentorssamtal, var helt säker på att jag hade samtalet klockan tolv så då var jag där. Men sen visade det sig att jag hade samtal redan tjugo över elva. Nu är min mentor ÄCKLIGT jävla sur. Hon är så jävla sur att jag svär att hon ville mörda mig. Fyfan vad arg hon är. Det värsta av allt är nog att hon är både min engelsk- och svensklärare vilket betyder att nästa lektion jag har (engelska) kommer jag att ha henne i. Älskart.
Så nu sitter jag och bloggar, facebookar, bilddagbokar (alltså varför har jag börjat med det igen? :() och inväntar min dom. Antar att Hanna (mentor/lärare) kommer vara elak hela lektionen och ge mig en massa skituppgifter bara för att hon kan. Hoppas fan inte jag glömt boken hemma nu bara.. Kontrollerat: Den ligger i min väska. WIN! Det är ju sånhär dag, positiva torsdagen, på facebook så jag måste vara happy där. Här däremot, slipper jag vara det.
Men om man ska vara positiv så kan jag ju berätta att imorgon är det fredag.
Nu ska jag gå och ha lektion med världens suraste Hanna. Hörs väl någon annan dag om jag överlever.
Puss
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0