nom nom nom nom nom nom nom

Skolan har börjat och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.
Det är ju aldrig kul att gå upp tidigt och det är aldrig kul att komma hem sent, men när man går i min klass så blir det alltid så jävla nice.
Snart har jag djurkunskap. Läskigt. En massa från andra klasser kommer vara där också.. Läskigt, som fan. Minst sagt..

Idag när vi hade filmkunskap för första gången så ville läraren att vi skulle säga våra namn och sen en sak om oss.
Läraren sa: Jag heter Angelica och jag gillar saltlakrits.

Robin: Jag heter Robin och jag gillar att ta det lugnt.
Sen när hon kom till Johansson så sa han: Jag heter Markus och jag är lat.
Då frågade hon: Brukar du och Robin umgås? En som chillar och en som är lat...
Då svarade Markus: Nej, det är jag för lat för.

HAHAHA så jävla kul. Men man måsta ha varit där för annars var det inte kul! :D Nej, men ändå.

Nu ska jag och Tess gå till barackerna och ha djurkunskap.
Ses sen, mina bergsbävrar.

/j


Kommentarer
Postat av: Sofiaa

JAG DOG! haha!

2010-09-02 @ 22:34:17
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0